Powered By Blogger

Sunday, December 13, 2009

harapan palsu


aku tersedar dari lamunan,lamunan yang lama ini.hatinya bukan untukkudan aku bukan untuknya.ku sangka di menyukaiku,rupa-rupanya ianya palsuharapan yang diberi membuatkanku buta mata hatitidak nampak akan realiti sebenarnya.dia tak pernah menyukaiku lebih dari itudia hanya menganggap aku teman biasa tetapi aku yang bodoh mengharapkan pada sesuatu yang palsu cuba menggapainya tetapi terlalu tinggi hinggakan aku terjatuh ibarat kaca terhempas ke bumi.pecah, musnah hingga menjadi seribu kepingan halusitu jugalah ibaratnya impian aku, musnah dan hanya tinggal serpihan-serpihan kecil yang tak mampu dikutip dan dicantum semula....akanku pergi meninggalkan harapan ini dengan hati yang terluka dan musnah....

1 comment:

  1. jgn hrpkn sesuatu yg blum nyata di dpn mata...
    ckup skdr brusaha dn mnerima ap yg trjadi...

    ReplyDelete