Powered By Blogger

Tuesday, December 21, 2010

TAAK BETOI

LALALALALALA.....
aku menulis dan terus menulis.... dah tulis upload fb, upload blog.... org kata nk bg ada supporter ckit.... org katalah...

aku ni macam malas nak wat paintng sume ni... TP aku cukup rajin nak MENULIS (cerpen, novel, sajak, cereka, skrip dll) tak taulah kenapa... patutnya aku masuk ASWARA takpun amik course yg berkaitan penulisan... MAYBE lingual studies or pe2 jele...

tak lama lagi kita dah nak start penggal baru, semester baru(bebudak u) n tahun baru(bdk2 sekolah, hahahaha)... malasnya tapi cam rindu sgt kt mereka... kalau aku masuk sana aku mesti rindu kwn2, awekz2, amoi2 parkson.... Awak si gadis manis (part time promoter) sy mesti rindu awak... (maloole)

UiTM di hatiku.... Ye2.. Junior2 selamat bertemu... kalau jumpa bg salam... xsabo nk jumpe junior... rakan2 sekelasku dan juga semester ngn aku GET READY FOR OUR EXHIBITION!!!!
sayang, sayang...

oklah... aku nak sambung wat kerja fav aku (bukan menulis ok? menulis 2 num 2....) jumpe di FB ke laman2 sesawang yg len...

wassalam

No comments:

Post a Comment